Oudergroep

Zorg voor jezelf

Niets is menselijker dan jezelf weg te cijferen, het gaat tenslotte om je kind. En toch is het heel belangrijk dat je als ouders/mantelzorger van een zorgenkind ook goed voor jezelf blijft zorgen. Stichting Ouders voor Ouders helpt je daarbij.

Oudergroepen

De thema’s zijn verschillend maar centraal staan begrip, (h)erkenning, verbinding en elkaar helpen. Je vindt een oor bij elkaar en je kunt je zorgen, frustratie, boosheid of machteloosheid delen. Je krijgt praktische informatie en tips waarmee je beter je weg vindt in het ‘doolhof’ aan regelingen en voorzieningen.

De oudergroepen zijn gratis toegankelijk. Je hoeft ook geen diagnose te overhandigen om aan te kunnen schuiven. Het enig dat we van je vragen is dat je je vooraf aanmeldt. Ga naar de agenda voor informatie over de data en locaties. Let op: tijdens schoolvakanties zijn er geen bijeenkomsten.

Kom gerust eens kijken of neem contact op

We snappen als geen ander dat dit moeite kost, maar je krijgt er gegarandeerd veel positieve energie voor terug!

Wil je liever 1-op-1 je vragen stellen?

Maak dan gebruik van ons wekelijks spreekuur in De Huiskamer, Maastricht of neem contact op.

Ben je op zoek naar een training?

Klik dan hier.

In verband met het coronavirus COVID-19 zijn er jammer genoeg voor onbepaalde tijd geen bijeenkomsten mogelijk. Uiteraard zijn we wel telefonisch bereikbaar en via mail, onze website en Facebookpagina.