Stichting Ouders voor Ouders kan het niet zonder jouw steun

Oudergroepen

Steun mantelzorgouders

Een groep mantelzorgers die vaak over het hoofd worden gezien, zijn ouders van een zorgenkind. Deze ouders staan 24 uur per dag, 7 dagen per week ‘aan’. Als je dan geen of nauwelijks tijd voor jezelf creëert, breekt je dat gegarandeerd op. En dat heeft natuurlijk ook weer gevolgen, voor ouder(s) en kind. Jouw steun is dan ook hard nodig. Lees verder en ontdek hoe je mantelzorgouders via onze stichting kan helpen om even een momentje voor zichzelf te hebben, de batterij weer kunnen opladen om daarna met evenveel liefde maar met hernieuwde energie de wereld aan te kunnen.

Wat kunnen we en wat willen we?

Stichting Ouders voor Ouders is er mede dankzij verschillende samenwerkingen en financiële ondersteuning in de vorm van subsidie. Hierdoor kunnen we bijvoorbeeld onze gratis oudergroepen organiseren. Om meer te doen en om te blijven bestaan (beiden zijn hard nodig) zijn we afhankelijk van donaties van particulieren, ondernemers, bedrijven en instellingen. Met jouw donatie willen we meer (gratis) workshops organiseren, ouders vaker een verwenmoment geven, op grotere schaal individuele hulp en coaching bieden. Zonder donaties zijn dit soort activiteiten, de benodigde materialen en vormen van ondersteuning gewoonweg onmogelijk. En dus hebben jouw hulp nodig!

Hoe kun je Stichting Ouders voor Ouders helpen?

Donatie in geld

Je kunt op twee manieren geld doneren. Je kunt het bedrag rechtstreeks op onze rekening storten of je maakt het met een paar kliks over via de website doneeractie.nl.

Ik kies voor storten

Je donatie is welkom op rekeningnummer: IBAN: NL 02 ABNA 0812 6164 72, vanuit het buitenland als aanvulling met BIC nummer: ABNANL2A. Stort het bedrag t.n.v. Stichting Ouders voor Ouders. Ondernemers, bedrijven en instellingen die ons steunen worden desgewenst vermeld op onze website (Sponsors).

Ik regel het gelijk via doneeractie.nl

Donatie in natura

Doneren in natura, waar moet ik dan aan denken? We zijn enorm geholpen wanneer ondernemers en bedrijven hun diensten of bepaalde producten gratis aanbieden of verzorgen.

Wil je ons in natura steunen?

Neem dan contact met ons op, dan bespreken we de mogelijkheden. Ondernemers, bedrijven en instellingen die ons steunen worden desgewenst vermeld op onze website (Sponsoren). Hieronder zie je een overzicht van wat ontzettend welkom is.

Gratis diensten en/of producten:

• A4 papier
  • Aangepaste vakantie
  • Aangepaste vakantie accommodatie
  • Beamer
  • Blanco wenskaarten
  • Cadeaubon kapper
  • Cadeaubon lokale horeca
  • Cadeaubon ontspanningsmassage
  • Cadeaubon wellness
  • Cadeaubon zorgoppas
  • Cd-speler
  • Cd’s met ontspannende en rustgevende muziek
  • Dinerbon
  • Overnachtingsbon
  • Drukwerk (folders, posters)
  • Fotoshoot
  • High Tea of producten voor maak-het-zelf high tea
  • Cadeaubon om een High Tea te organiseren
  • Koffiemachine en toebehoren
  • Notitieboeken A5
  • Ontbijtproducten voor een verwenontbijtje
  • Cadeaubon voor ontbijt
  • Pennen (eventueel met opdruk van Stichting Ouders voor Ouders)
  • Projectiescherm
  • Promotieruimte in media
  • Waterkoker
  • Workshop grenzen stellen en bewaken
  • Workshop hulp vragen
  • Workshop loslaten
  • Workshop meditatie
  • Workshop mindfulness
  • Workshop praten met artsen
  • Workshop werk-privé-zorg balans
  • Workshop yoga
  • Zorgoppas

Heb jij iets in de aanbieding waarvan je denkt dat wij goed kunnen gebruiken?

Stuur ons dan gerust even een e-mail: stichtingoudersvoorouders@hotmail.com