Ont-Zorg-Moet Dag
28 september 2024

Aanmelden ouders, vrijwilligers en sponsoren

De Ont-Zorg-Moet Dag

Een dag waarop ouders van een zorgenkind eens even helemaal loskomen van hun dagelijkse zorgen en moeten. Ouders kunnen gratis aan het programma deelnemen. Het programma biedt voor elk wat wils: workshops, ervaringen opdoen of uitwisselen, gewoon gezellig samenzijn, informatie of advies krijgen en natuurlijk is er een heerlijke lunch. Aan het einde van deze geweldige dag ontvangen ouders een goodiebag om thuis nog even na te genieten! Bekijk/lees ook de speciale uitgave ‘Ouders van een zorgenkind – verhalen en inzichten‘ met daarin centraal: de Ont-Zorg-Moet Dag.

Ouders

Verheug jij je er ook alweer op? Je kunt je vanaf nu opgeven via het onderstaande formulier. Er geldt een maximum aantal deelnemers, dus meld je tijdig aan! Zodra we alles rond hebben, ontvang je een bericht met meer informatie.

aanmeldformulier Ont-Zorg-Moet Dag 2024 voor ouders van een zorgenkind

Vrijwilligers

Natuurlijk kunnen we niet zonder jullie! We horen vaak dat vrijwilligers net zo van deze dag genieten als de deelnemende ouders. Het is dan ook een heel bijzondere dag. Doe mee en geef je op via het onderstaande formulier. Zodra we alles rond hebben, ontvang je een bericht met meer informatie.

aanmeldformulier vrijwilliger Ont-Zorg-Moet Dag 2024

ik draag de Stichting Ouders voor Ouders een warm hart toe: noteer mij als vrijwilliger

Sponsors

Je kunt zowel financieel als in natura – denk aan materialen en/of artikelen voor de goodie bags – de Ont-Zorg-Moet Dag mee helpen realiseren! Vanzelfsprekend besteden we ruim aandacht aan onze sponsoren op de dag zelf, maar ook op onze website, bij de goodiebags en via Facebook, Instagram en LinkedIn.

Samen bereiken we meer, help mee deze dag tot een succes te maken!

Klik hier voor je donatie.

In natura deze dag mede mogelijk maken? Geef je op via onderstaande formulier en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

aanmeldformulier sponsoring in natura Ont-Zorg-Moet Dag 2024

adres:  Galjoenweg 64, 6222 NV Maastricht
mail:  info@stichtingoudersvoorouders.nl
telefoon:  +31 6 5539 7782