Welkom op de website van Stichting Ouders voor Ouders

Trainingen voor ouders van een zorgenkind

Stichting Ouders voor Ouders ontwikkelt trainingen voor ouders met een zorgenkind. Een van die trainingen is de training ‘Mantelzorgouder, zorg ook eens voor jezelf’. Lees verder voor meer informatie over deze training.

Training ‘Mantelzorgouder, zorg ook eens voor jezelf’

In deze training sta jij, de zorgende, centraal. Als ouder van een zorgenkind zorg je voor je kind en dat vraagt veel van je. Hoe kun je goed voor je kind zorgen en toch de regie over je eigen leven behouden? Ontdek het en leer de juiste balans te vinden tussen zorgen voor je kind en zorgen voor jezelf.

Voor wie?

De training bedoeld voor ouders van een zorgenkind die merken dat de zorg steeds meer van hen vergt. Ben jij op zoek naar een manier waarop je – zonder schuldgevoel – voor je kind en voor jezelf kunt zorgen? Dan is deze training iets voor jou! Het delen van je eigen ervaringen is een belangrijk onderdeel van deze training. Zo versterken we onszelf en elkaar.

Stichting Ouders voor Ouders - Training Mantelzorger

Inhoud van de training

Tijdens deze training leer je:

• gedachten, gevoelens en verwachtingen onder woorden brengen
  • wat nodig is om het zorgen vol te houden
  • je grenzen kennen en aangeven
  • hulp vragen
  • hoe je energie overhoudt voor andere activiteiten of bezigheden

Kosten

De kosten bedragen € 25,00 voor 8 bijeenkomsten. De training wordt in Maastricht gegeven, maar kan ook live/online bijgewoond worden.

Trainingsdata en locatie

Deze training wordt zowel online als op verschillende locaties aangeboden.

Check de agenda voor actuele data.

Vragen?

Bel of mail gerust.

Stichting Ouders voor Ouders

adres:  Galjoenweg 64, 6222 NV Maastricht