OZM Dag

Ieder jaar organiseert Stichting Ouders voor Ouders de Ont-Zorg-Moet Dag.

De Ont-Zorg-Moet Dag

De Ont-Zorg-Moet Dag is een dag waarop je als (pleeg)ouders van een zorgenkind eens even helemaal los kunt komt van het dagelijkse zorgen en moeten. Deelname is gratis en ieder jaar is er gevarieerd programma.  Er zijn creatieve workshops, ontspannnede workshops, massages, je kunt ervaringen opdoen of uitwisselen, gewoon gezellig samenzijn, informatie of advies krijgen en natuurlijk is er die heerlijke lunch. Met zijn allen, wat een bijzonder moment! Aan het einde van deze geweldige dag ontvangen ouders een goodie bag om thuis nog even na te genieten!

De laatste OZM Dag vond plaats op 16 september 2023. Klik hier voor een impressie of ga voor meer foto’s naar ons album op Facebook.

De volgende OZM Dag vindt plaats op zaterdag 28 september 2024. Zodra er meer nieuws over de OZM Dag 2024, zullen we dat op de website, social media en in onze maandelijkse nieuwsbrief bekendmaken.

Vragen?

Heb je als ouder vragen of suggesties? Wil je een workshop geven tijdens de volgende Ont-Zorg-Moet Dag, de dag sponsoren, of vrijwilliger worden? Bel, mail of klik hieronder.

adres:  Galjoenweg 64, 6222 NV Maastricht
mail:  info@stichtingoudersvoorouders.nl
telefoon:  +31 6 5539 7782
bankrekening:  NL02ABNA0812616472