Ruimte huren

Stichting Ouders voor Ouders beschikt over verschillende ruimten die door ouders maar ook door organisaties, bedrijven en zelfstandig ondernemers gehuurd kunnen worden.

Beleefruimte huren

De beleefruimte, bijvoorbeeld voor snoezelen, is iedere woensdag beschikbaar van 10.30-12.30 uur en op elke 2e vrijdag van de maand van 11.00-13.00 uur, van 13.30-15.30 uur en van 16.00-18.00 uur. De ruimte wordt voor 2 uur gehuurd. Andere tijden in overleg.

In de ruimte is airconditioning aanwezig, er staat een comfortabel waterbed. Bovendien kun je gebruik maken van het zintuiglijk materiaal en natuurlijk de Qwiek.up waarmee beelden samen met aangename muziek en geluiden op het plafond worden geprojecteerd. Een heerlijk ontspannende activiteit voor jou en je (klein)kind of een kind dat je begeleidt.

Klik hier voor meer informatie en reservering

Vergader- en/of trainingsruimte huren

Deze ruimte is uitgerust met airconditioning en een groot presentatiescherm/digibord (Prowise) waar laptops gemakkelijk op kunnen worden aangesloten. Andere middelen en/of apparatuur kunnen desgewenst ingehuurd worden. Gebruik van onze koffie- en theefaciliteiten zijn bij de huur inbegrepen. Ideeën over tafelopstelling en/of andere wensen zijn uiteraard bespreekbaar.

De ruimte is geschikt voor max. 20 personen en te reserveren in dagdelen of in blokken vanaf 2 uur. Data, tijd en duur in overleg.

Klik hier voor meer informatie en reservering

adres:  Galjoenweg 64, 6222 NV Maastricht
mail:  info@stichtingoudersvoorouders.nl
telefoon:  +31 6 5539 7782