– Qwiek.up voor Stichting Ouders voor Ouders –

Voor onze ouder-kind snoezelactiviteit hadden wij ons aangemeld voor een proefperiode van de Qwiek.up. De Qwiek.up zou een waardevolle aanvulling kunnen zijn op onze plannen om te snoezelen in onze ontspanningsuimte! Beelden, vergezeld van aangename muziek en geluidjes, worden via de Qwiek.up op het plafond geprojecteerd. Samen met andere hulpmiddelen, worden kinderen op een prettige manier geprikkeld en ontspannen ze zich. Bovendien heeft een positieve invloed op het verminderen van gevoelens zoals angst, stress of boosheid. En het is natuurlijk ook gewoon een mooi moment van samenzijn met je kind!

Winactie

Ondertussen waren we al zó enthousiast dat we ons ook meteen voor de winactie hadden aangemeld. We willen bij deze trouwens iedereen bedanken die hun stem op Stichting Ouders voor Ouders heeft uitgebracht. Hartverwarmend!

Qwiek.up voor Stichting Ouders voor Ouders niet op proef maar …

Vrijdag 26 januari 2024 werd de Qwiek.up bij ons afgeleverd. Jos Kern gaf een zeer duidelijke presentatie. Daarna vertelde Jos dat … wij de Qwiek.up gewonnen hadden! We waren helemaal overdonderd en wisten niets van tevoren! Klik hier om alle foto’s te bekijken.

Dankbaar

We voelen alleen maar dankbaarheid en hebben ontzettend veel zin in om jullie fijne snoezel-momenten te gaan bezorgen. Binnenkort meer daarover!

Wil je meer weten over de Qwiek.up?

Ga dan naar hun website of volg hen op Facebook.